CONTACT:
Pentru orice tip de informație sau doriți să faceți o reclamație, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la info@softly.ro de luni până vineri, în intervalul orar 9 – 16.
RECLAMAȚII ȘI RETUR
Reclamații și returnarea bunurilor
Cel mai important lucru pentru noi este satisfacția dumneavoastră. Prin urmare, dreptul de retur este de 14 de zile. In cazul în care întâmpinați dificultăți in legătura cu produsul sau cu livrarea, pur și simplu ne contactați telefonic sau la adresa de email, iar noi vom fi bucuroși să vă ajutăm să rezolvăm problema dumneavoastră.
Important! Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați în termen de 48 de ore de la livrarea acestora, la adresa de e-mail info@softly.ro atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat.
PROCEDURA ÎN CAZUL RETURNĂRII BUNURILOR
Comanda nu a îndeplinit așteptările? Nu va faceti griji,
bunurile ni le puteți returna în termen de 14 de zile de data primirii. Este
destul să le trimiteți înapoi în ambalajul original intact și nedeteriorat,
împreună cu un biletel cu urmatoarele detalii in el: Nume complet, numar de
telefon, IBAN, Nume titular de cont
Suma plătită va fi restituită în contul dumneavoastră bancar.
Suma echivalentă plății produselor, va fi restituită în contul specificat de
dvs. în termen de maxim 14 zile lucrătoare din momentul în care noi am intrat
în posesia informațiilor de retur sau a bunurilor.
Vă rugăm să trimiteți bunurile
dumneavoastră complet împachetate în ambalajul original, pentru a preveni
deteriorarea, la următoarea adresă cu ramburs 0:
NUME CONTACT : SOFTLY, sat Sântion, Comuna Bors, judet Bihor, str Sântion
nr.707 H4, Cod postal: 417078, 0771469019
Ramburs 0, livrare la adresa.
PROCEDURA DE DEPUNERE A CERERII PENTRU RETUR
Există o problemă cu comanda dumneavoastră?
Nu este nicio problema, procedura de reclamație nu este complicată sau de lungă
durată. Este suficient să ne trimiteți imediat un e-mail la info@softly.ro cu
urmatoarele date:
Nume complet, Numar de telefon, IBAN, Nume titular de cont.
TERMENI SI CONDITII
Articolul 1 – SCOPUL
Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de
bunuri si servicii de catre BUSINESS NAME, prin intermediul magazinului virtual
https://www.softly.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul
expres scris al ambelor parti.
In acest document, urmatorii termeni vor insemna:
Cumparator: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o
Comanda.
Vanzator: societate comerciala BUSINESS NAME, avand sediul social in ORAS, JUDET, Strada X nr. X , numar registru comertului XXXXXX, CUI XXXXXX.
• Bunuri si Servicii: orice proiect la cheie, echipament,
material si/sau parte a acestora sau serviciu, inclusiv documentele si
serviciile mentionate in Comanda sau privitoare in alt mod la acestea care
urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului.
• Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de
comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa
livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca
aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
• Contract:Comanda confirmata de catre Vanzator prin emiterea
facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii
fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii de primire a
acestei comenzi.
• Drepturi de proprietate intelectuala (in cele ce urmeaza
DPI) : toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si
drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de
proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale
numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
• Specificatii: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.
Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul https://www.softly.ro,
Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin
care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din
urmatoarele documente, in ordinea importantei:
• Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de
livrare si facturare)
• Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
• TCGV
In cazul campaniilor cu limitare a numarului de produse per Client ( Clientul
fiind definit ca acelasi consumator sau aceeasi persoana juridica (nume de
companie) sau acelasi numar de telefon sau aceeasi adresa de livrare sau
aceeasi adresa de facturare), lansarea mai multor comenzi avand comune oricare
din situatiile mentionate anterior duce la anularea acestora.
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Articolul 3 – VALABILITATE
Prezentul Contract intra in vigoare la emiterea facturii de catre Vanzator. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.
Articolul 4 – EXTINDEREA
OBLIGATIILOR VANZATORULUI
Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a
atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care
indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si
sunt documentate sau modificate de catre Vanzator conform fiselor/site-urilor
de prezentare ale Producatorilor. De asemenea, din considerente legate de
spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi
incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai
relevante conform informatiilor primite de la Producatori, pentru ca produsul
sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica contact. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Articolul 5 – CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
Articolul 6 – DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea BUSINESS NAME si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.
Articolul 7 – CONFIDENTIALITATE – PUBLICITATE
Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Articolul 8 – TERMENE PENALITATI
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare. Termenul de finalizare, daca nu este modificat de Vanzator prin anuntarea Cumparatorului, este de 30 de zile de la plasarea comenzii.
Articolul 9 – FACTURARE – PLATI
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda.
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile
livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile
necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Daca se doreste refacturare, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 100 lei.Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in variantele: persoana juridica – persoana juridica sau persoana fizica – persoana juridica, nu si persoana juridica – persoana fizica.
Vanzatorul NU aplica plata defalcata a TVA, conform Registrul persoanelor care aplică plata defalcată a TVA.
Articolul 10 – RISCURI SI
RESPONSABILITATI
Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile prin curier catre
Cumparator sau sa le predea personal la un punct de lucru inregistrat.
Transport – Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit,
Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile
si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern
cu care Vanzatorul colaboreaza. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare
a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare
pe un mediu durabil (tiparit / mail sau pe site in contul Cumparatorului).
Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.
Servicii la fata locului
Vanzatorul poate asigura, la solicitarea expresa a Cumparatorului servicii
constand in descarcarea, instalarea, pornirea si acceptarea livrarii. Aceste
servicii vor fi negociate direct intre Vanzator si Cumparator, in ceea ce
priveste pretul, conditiile de plata si conditiile de furnizare a acestora.
Serviciul deschidere colet la livrare
Vanzatorul poate oferi, la solicitarea expresa a Cumparatorului contra cost, pentru anumite produse serviciul de deschidere colet la livrare.Sunt asigurate în acest fel condițiile ca la primirea coletelor să se verifice atât starea ambalajelor exterioare cât și aspectul vizual al conținutului acestora. Semnătura de primire certifică că produsele au fost livrate corespunzător.
Articolul 11 – ACCEPTARE SI DREPTUL LA RENUNTARE
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile O.U.G. 34/2014 si va aplica politica de returnare. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei.
Articolul 12 – MARFURI EXCEDENTARE
Orice marfuri livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare.
Articolul 13 – GARANTII
Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau de un furnizor al Vanzatorului, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie sau produsele cu garantie determintata.
Articolul 14 – TRANSFERUL
PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul
efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda
(intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport
furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul
livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.
Articolul 15 – RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR
Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.
Articolul 16 – RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care
Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii
de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru
daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in
special pentru pierderea produselor.
Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
Articolul 17 – PRET DERIZORIU SAU CARACTERISTICI ERONATE
Vanzatorul face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. E posibil ca unele preturi si/sau caracteristici sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate, Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul plasarii comenzii. Daca Cumparatorul nu este de acord cu propunerile Vanzatorului, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.
Articolul 18 – INCALCARE – TERMINARE
Daca vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare. Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor, mentionat pe site-urile Vanzatorului.
Articolul 19 – FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Articolul 20 – LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.
Articolul 21 – PREVEDERI DIVERSE
Daca una sau mai multe prevederi sunt in conflict cu oricare cerinta legal
aplicabila, numitele prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui
impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul
prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate cantractanti
independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de
a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si
conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau
verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract
si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de
ambele parti.
Pentru plasarea unei comenzi, persoanele minore trebuie sa aiba consimtamantul reprezentantilor legali.
BUSINESS NAME isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat, in scris sau verbal (agresiv, licentios etc.), au in istoricul comenzilor livrari refuzate, folosesc in mod abuziv dreptul de retur in 14 zile.
Politica de Confidențialitate
Scopul acestei Politici de Confidențialitate este să vă explice ce informații
colectăm, de ce le colectăm de câte ori vizitați ori cumpărați ceva de www.softly.ro
(Site-ul)
Informații personale colectate
Atunci când accesați Site-ul, colectăm în mod automat informații despre
dispozitivul folosit, despre browser, adresa IP, oră și câteva cookies
instalate pe dispozitivul dumneavoastră. Adițional, în timp ce vizitați
site-ul, colectăm informații despre paginile și produsele pe care le
vizualizați, cuvintele cheie sau alte site-uri care v-au condus către Site și
informații referitoare la interacțiunea dumneavoastră cu Site-ul. Aceste
informații colectate sunt numite “Informații despre Dispozitiv”
Informațiile despre Dispozitiv sunt
colectate folosind următoarele tehnologii
-“Cookies” sunt fișiere text mici stocate în memoria dispozitivului
prin intermediul browserului. Cookie-urile stochează anumite informații (cum ar
fi limba preferată sau preferințele de pagină) care pot fi returnate de
browserul dvs. în momentul revizitării site-ului (în funcție de durata de viață
a cookie-ului). Pentru mai multe detalii despre cum puteți dezactiva cookies vă
rugăm să vizitați: http://www.allaboutcookies.org
– Fișiere de tip “log” urmăresc acțiunile de pe Site și colectează
date care includ adresa de IP, browser, furnizorul de internet, data și ora,
paginile de ieșire.
– “Web Beacons”, taguri și pixeli sunt folosiți pentru a înregistra
modul în care navigați pe Site.
Adițional, atunci când efectuați o achiziționare sau încercați să efectuați una
pe Site, colectăm informații precum nume, adresa de facturare, adresa de
livrare, informații despre plată (număr de card inclus) adresa de email și
număr de telefon. Ne vom referi la aceste informații ca fiind “Informații
pentru Comandă”
În această Politică de Confidențialitate, atunci când facem referire la
Informații Personale acestea sunt compuse din Informații despre Dispozitiv și
Informații pentru Comandă.
Cum folosim Datele dumneavoastra
Personale?
Informațiile pentru Comandă sunt colectate pentru a completa comenzile
efectuate prin intermediul Site-ului (incluzand procesarea plăților, aranjarea
transportului și emiterea de facturi sau confirmarea comenzilor)
Adițional, folosim Informațiile pentru Comandă pentru
– a comunica cu dumneavoastră
– Proteja comenzile de un potențial risc sau fraudă
– Atunci când ați optat pentru asta, să transmitem informații despre produsele
sau serviciile noastre
Folosim Informațiile despre Dispozitiv pentru a ne asigura împotriva oricărei
forme de fraudă sau risc (în special adresa IP) și pentru a îmbunătăți și
optimiza Site-ul (de exemplu, pentru a ști cum folosiți Site-ul nostru, când îl
folosiți, ce dispozitiv utilizați evidențiind tendințele și modelele generale
de consum, pentru a ne permite să îmbunătățim produsele și serviciile)
Cui le putem dezvălui?
Distribuim Informațiile Personale cu terți parteneri care ne furnizează
servicii. De exemplu, Magazinul nostru este găzduit pe Click Funnels. Acestea
ne furnizează platforma online de comerț electronic care ne permite să vindem
produsele și serviciile noastre.
De asemenea folosim Google Analytics, pentru a afla mai multe informatii despre
Politica de Confidentialitate a Google va rog faceti click: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/
Vă puteți dezabona de la Google Analytics aici: You can also opt-out of Google
Analytics here: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Cazuri în care putem dezvălui sau transfera datele dumneavostră către alte
persoane:
• În cazul unei vânzări, reorganizări, fuziuni sau asocieri
de companii ce implică activitatea SOFTLY (inclusiv negocierile pentru
aceasta); într -un asemenea caz, veți fi notificat prin e-mail sau printr-un
anunț
afișat pe website și vi se va cere acordul;
• Dacă a fost comisă o infracţiune sau s-a făcut o plângere
privind conținutul pe care l-ați postat pe acest website;
• Dacă este nevoie să protejăm softly.ro, companiile afiliate
sau pe ceilalți utilizatori;
• Dacă suntem obligați prin lege sau de către o autoritate
competentă.
Marketing
Așa cum am explicat mai sus, folosim Informațiile Personale pentru a va informa
despre produsele şi serviciile noastre care v-ar putea interesa. Pentru mai
multe informații despre cum funcționează marketingul targetat te rugăm să
vizitezi următoarea site-ul Alianţei pentru Publicitate Digitală:
http://www.networkadvertising.org/understanding-online-advertising/how-does-it-work
Poți opta pentru ca datele tale să nu fie folosite în acest tip de marketing
utilizând următoarele link-uri:
– Facebook: https://www.facebook.com/settings/?tab=ads
– Google: https://www.google.com/settings/ads/anonymous
– Bing:
https://advertise.bingads.microsoft.com/en-us/resources/policies/personalized-ads
Adițional, puteți opta pentru a nu fi targetat de campanii media accesând
site-ul Alianţa pentru Publicitate Digitală: http://optout.aboutads.info/.
NU MÃ URMÃRI
Va rugam sa luati in considerare faptul ca noi nu alteram modul de colectare al
datelor de catre site-ul nostru si nu folosim alte practici atunci cand primim
un semnal de “NU MÃ URMÃRI” de catre browserul dvs.
DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ
Dacă sunteți rezident european, aveți dreptul de a accesa informațiile
personale pe care le deținem despre dvs. și de a solicita ca acestea să fie
corectate, actualizate sau șterse. Dacă doriți să exercitați acest drept, vă
rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact de pe Site.
În plus, dacă sunteți rezident european, vom prelucra informațiile pentru a
îndeplini contractele pe care le-am putea avea cu dvs. (de exemplu, dacă faceți
o comandă prin intermediul Site-ului) sau pentru a urmări interesele noastre
legitime de afaceri enumerate mai sus. În plus, vă rugăm să rețineți că
informațiile dvs. vor fi transferate în afara Europei, inclusiv către Canada și
Statele Unite.
Păstrarea datelor
Atunci când efectuați o comandă prin intermediul Site-ului, vom păstra
informațiile dvs. de comandă în baza noastră de date, cu excepția cazului în
care ne veți solicita să ștergem aceste informații.
Modificări
Din când în când, această Politică de Confidențialitate poate fi actualizată,
pentru a reflecta, de exemplu, modificări ale practicilor noastre sau din alte
motive operaționale, legale sau de reglementare.
Aviz juridic
1. Politica de utilizare a Cookie-urilor
Aceasta se referă la cookie-urile din website-ul www.softly.ro
2. Ce sunt Cookie-urile?
Cookie-urile sunt fișiere text de mici dimensiuni, stocate pe echipamentele
terminale ale unui utilizator de Internet. Cookie-ul este instalat prin
solicitarea emisă printr-un web-server către un browser (ex: Internet Explorer,
Chrome) și nu conține programe software, viruși sau spyware, neavând acces la
informațiile de pe hard drive-ul utilizatorului. Aceste fişiere permit
recunoaşterea echipamentului utilizatorului şi afişarea în mod corespunzător a
paginii de Internet, adaptată preferinţelor individuale ale utilizatorului
3. Rolul fișierelor de tip Cookie
Fișierele de tip Cookies permit recunoaşterea echipamentului utilizatorului şi
afişarea în mod corespunzător a paginii de Internet, adaptată preferinţelor
individuale ale utilizatorului.
Cookie-urile au rolul de a vă asigura o experiență de navigare web plăcută și
sigură și de a vă oferi servicii complete în funcție de comportamentul online
manifestat pe website-ul www.softly.ro.
Concret, pe baza cookie-urilor Softly are posibilitatea de a crea statistici
anonime, care nu presupun identificarea personal, bazate pe comportamentul dvs.
pe site și de interesul manifestat pentru produsele prezentate. Aceste
statistici ne permit să î mbunătățim structura și conținutul site-ului, astfel
încât să vă oferim informațiile de care aveți nevoie si de a asigura măsuri de
securitate web.
4. Tipuri de cookie-uri folosite pe siteul softly.ro.
Siteul softly-ro.com folosește două tipuri de fișiere Cookie: per sesiune și
fixe. Cookie-urile per sesiune sunt fișiere temporare care se instalează în
terminalul dvs. în timpul vizitei pe website-ul nostru și până la închiderea
sesiunii sau a browser-ului folosit. Cookie-urile fixe rămân în terminalul
utilizat de dvs. pentru o perioadă de timp mai mare, în funcție de parametrii
acestora sau până când sunt șterse manual de dvs.
5. Cum sunt folosite cookie-urile pe softly.ro?
Vizita dvs. pe www.softly.ro poate instala fișiere de tip cookie pentru ca noi
să putem analiza:
a. performanța site-ului
b. înregistrarea dvs. (log in, newsletter etc)
c. profilul dvs. de utilizator
d. locația dvs., în scop de targetare geografică
Dar și pentru a vă putea livra conținut publicitar personalizat pe retelele
sociale precum facebook sau instagram.
6. Cookie – urile înregistrează sau / și conțin date personale?
Cookie-urile nu solicită informații cu caracter personal și nu identifică
personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea
Cookie-urilor pot fi folosite doar pentru facilitarea anumitor funcționalități
pentru dvs. Aceste date sunt criptate astfel încât persoanele neautorizate nu
pot avea acces la ele.;
7. Ștergerea Cookie-urilor
Aplicațiile folosite pentru accesarea paginilor web (browser, de exemplu)
salvează Cookie-urile pe terminalul utilizatorilor de Internet în mod implicit.
Totuși, setările pot fi schimbate de dvs . astfel încât instalarea automată a
Cookie-urilor să fie blocată de browser-ul web. Informații detaliate despre
modurile de administrare a Cookie-urilor sunt disponibile în câmpul de setări
al browser-ului web. Vă informăm că limitarea folosirii Cookie-urilor poate
afecta anumite funcționalități ale modului în care sunt afișate paginile website-ului
www.softly.ro
8. De ce sunt Cookie-urile importante pentru Internet?
Cookie-urile sunt importante pentru funcționarea eficientă a Internetului, în
interesul utilizatorului, deoarece contribuie la crearea unei experiențe de
navigare web simplă și personalizată în funcție de interesele, preferințele și
comportamentul fiecărui utilizator.
Blocarea sau dezactivarea Cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de
folosit sau pot limita semnificativ experiența dvs. pe web. Blocarea sau
dezactivarea fișierelor Cookie nu înseamnă că nu vă vor mai fi livrate mesaje
publicitare, ci că paginile web pe care vă aflați nu vă vor mai oferi o
experiență adaptată tipului dvs. de comportament și preferințelor
Fișierele de tip Cookie sunt importante pentru:
a. Conținut și servicii adaptate preferințelor dvs. – categorii de produse și
servicii.
b. Oferte adaptate intereselor dvs. – reținerea parolelor – în cazul în care
optați pentru această funcționalitate.
c. Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul web (opțiuni
family mode, funcții de safe search).
d. Limitarea frecvenței de livrare a mesajelor publicitare – limitarea
numărului de afișări a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
e. Furnizarea de publicitate relevantă în funcție de utilizator.
f. Măsurarea, optimizarea și înregistrarea de date legate de performanța
siteului – statistici legate de trafic, conținut vizualizat. Aceste informații
sunt importante pentru îmbunătățirea experienței web a utilizatorilor.
9. Securitate web și aspecte legate de confidențialitatea utilizatorilor
Cookie-urile NU sunt viruși și nu colectează date cu caracter personal.
Totuși, Cookie-urile pot fi utilizate în detrimentul utilizatorilor, de
programele de tip Spyware. Deoarece stochează informații despre preferințele și
istoricul de navigare al utilizatorilor, Cookie-urile pot fi folosite ca o
formă de Spyware. Aplicațiile anti-spyware au rolul de a marca cookie-urile
pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de scanare anti-virus/anti-spyware.
Browserele au integrate setări de confidențialitate care oferă diferite nivele
de acceptare a Cookie-urilor – precum perioada de valabilitate și stergere
automată la încheierea unei sesiuni web.
10. Alte aspecte de securitate legate de Cookie-uri:
Deoarece toți utilizatorii de Internet au dreptul la protecția identității
online, este indicat să fiți informat în legătură cu posibilele riscuri de
securitate . Având în vedere că prin intermediul acestor fișiere se face schimb
de informații constant între browser și site-ul pe care îl vizitați,
informațiile transmise prin Cookie-uri pot fi interceptate de persoane sau
programme neautorizate. De exemplu, acest lucru este posibil în situația în
care browserul se conectează la server folosind o rețea necriptata/nesecurizată
– cum e cazul anumitor rețele Wi-Fi.
Alte atacuri bazate pe cookie-uri pot fi posibile din cauza unor setări greșite
ale acestor fișiere pe servere. Daca un website nu solicită browserului să
folosească doar canale criptate, atacatorii pot folosi această vulnerabilitate
pentru a primi acces la informațiile transmise prin Cookie-uri. Din aceste
motive este esențial să acordați o atenție sporită setărilor prin care vă
protejați informațiile personale disponibile online.
11. Sfaturi pentru o navigare web sigură, bazată pe Cookies.
Datorită flexibilității lor și faptului că majoritatea dintre cele mai vizitate
site-uri folosesc Cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea
Cookie-urilor nu vă va permite accesul pe site-uri precum Youtube, Gmail, Yahoo
etc.
De aceea, vă oferim câteva sfaturi care să vă asigure o navigare web sigură,
prin intermediul Cookie-urilor.
a. Personalizați setarile browserului în ceea ce privește Cookie-urile.
b. Daca sunteți unicul utilizator al terminalului, puteți seta termene de
expirare a Cookie-urilor prelungite.
c. În cazul în care nu sunteți unicul utilizator al terminalului, luați în
considerare ștergerea datelor individuale de navigare de fiecare dată când
închideți browserul.
d. Instalați aplicații antispyware și faceți-le constant update.
e. Asigurați-vă că browser-ul folosit este mereu updatat, deoarece multe dintre
atacurile bazate pe Cookies sunt posibile din cauza punctelor slabe ale
versiunilor vechi ale browserelor.
Toate browserele vă oferă posibilitatea de a vă seta personalizat modul de
acțiune a Cookie-urilor.
Pentru a ințelege aceste setări, accesați unul din linkurile de mai jos, în
funcție de browser-ul folosit:
Setări Cookies în Internet Explorer
Setări Cookies în Firefox
Setări Cookies în Google Chrome
Setări Cookies în Safari
Mai multe informații despre drepturile tale: https://anpc.ro/
Contactează-ne
Pentru mai multe informații despre practicile noastre de confidențialitate,
dacă aveți întrebări sau doriți să faceți o reclamație, vă rugăm să ne
contactați prin e-mail la info@softly.ro de luni până vineri, în intervalul
orar 9 – 16.